<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-NT7T3W7" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">
Kjøp

Inntektshopp for moteprofils bærekraftbrand

Celine Aagaards snart fem år gamle klesmerke Envelope1976 økte både omsetning og resultat kraftig i fjor, etter åpning av konseptbutikk i populære Oslobukta og satsing internasjonalt.

Skal vare: Celine Aagaard startet klesmerket Envelope1976 for å oppfordre til et mer bærekraftig forbruk av klær. Det har så langt vært lønnsomt.  Foto: Ole Martin Halvorsen/Envelope1976
Næringsliv

Etter kun fire år i drift har Envelope1976 hatt en jevn økning i omsetning og tjent penger mer eller mindre fra start. I fjor omsatte selskapet for rekordhøye 16,4 millioner kroner, og satt igjen med et resultat før skatt på drøyt en million. Det er en økning fra hhv. rundt 11,5 millioner og 710.00